فلس

aivchns@gmail.com

فلس

aivchns@gmail.com

جلد دوی کتابی که می‌خوانم را تمام کردم. یک کتاب لاغر سفارش داده‌ام بیاید.

برای خودم یک ترشی فوری پیاز قرمز حلقه شده درست کرده‌ام. درشیشه‌ای با درپوش قرمز و نقطه‌های سفید.

شب دستانم زبر بود.

کرم زدم.

سرویس قدیمی نقره‌ام را در جوش شیرین گذاشتم.بعد آویزان کنم به خودم.

مدتهاست رنگ نکرده‌ام و رنگ موی زیتونی تیره‌ام که رنک واقعی موهایم است دیده می‌شود.

با درهت، حیوان،خاک،آسمان، ابر،حشرات،هزارپاها...و خست و بذل و بخشش زمین دوستم.

اینستا و...هیچ ندارم.

کار و کار و کار...این سواد و دانش من است. کار کردن.

سواد سیاسی چندانی ندارم...و سوادهای بسیار است که ندارم. اما سواد کار کردن را دارم.

کار می‌کنم.

خانه را با جارودستی جارو می‌کنم. به موهایم گل سرشور می‌زنم که بی‌بی می‌زد.

موهایم را با شانه‌ی چوبی شانه می‌زنم. به کف پایم وازلین می‌مالم و عروسک می‌بافم.